¡Adelante!

blogun oluşturulmasının üzerinden neredeyse on yıl geçti. bazen daha sık bazen daha seyrek paylaşımların yapıldığı bu on yıllık süreç içerisinde, hem ispanyolca hem de türkçe öğrenmek isteyen yüzbinlerce insan için kendi çapında, alternatij bir kaynak olarak kendini var etti sayfa. bu var oluş sürecinin son bir kaç yılı biraz daha sessiz geçti, buna rağmen konu başlıklarının altına yorumlar yazılmaya, mail ve telefon yoluyla sorular sorulmaya devam etti. gönderilen maillere cevap verebildiğim oldu, veremediğim oldu. kendi işimden dolayı zaman ayırıp yardımcı olamadığım insanlardan bir kez de buradan özür diliyorum.

bloğun onbinlerce üyesi olan facebook grubu kendi kişisel facebook sayfamı kapatmam nedeniyle silindi. daha sonra farklı bir facebook sayfası açtım fakat daha sonra onunla da ilgilenemedim. gündelik telaşlar bazen planların önüne geçebiliyor (hatta sıklıkla geçiyor). bir süre bloğu tamamen kapatmayı da düşündüm fakat hala burayı kullanan insanlar olduğunu düşününce bu isteğimden vazgeçtim. bunun yerine blokla ilgili bazı değişiklikler yapmaya kadar verdim. bloğun görünüşü gibi teknik konulardan ziyade içerik ve üslubla ilgili değişiklikler yapmayı, konuları bir kez daha fakat bu defa daha farkı bir üslupla ele almayı ve alternatif bir öğrenme kanalı olarak blogun varlığını sürdürmeyi düşünüyorum. yine hayat gailesine karışıp uzaklaşmazsam bu planları burada uygulamak ve tamamen kendi tarzımda, farklı üsluba sahip bir kaynak ortaya koymak istiyorum.


ispanyolcayı sevin.
ispanyolcayla kalın.




iletişim: 0 536 958 57 68

0 yorum:

Yorum Gönder

Acción Poética

Acción Poética

Humor en Español

Humor en Español

İspanyolca Öğrenenler