İspanyolca filmler 2

Herkese merhaba.

Bugün sizinle yine çok güzel bir ispanyolca film paylaşacağım.Filmimizin adı Mientras Duermes. Türkçeye Sen Uyurken olarak değil de Ölüm Uykusu olarak çevrilen filmin başrollerinde Celda 211 filminden de tanıdığımız Luis Tosar ve Marta Etura'yı görüyoruz.

Filmin yönetmeni Jaume Balagueró. Film 2011 yapımı ve gerçekten başarılı bir gerilim filmi. Hem ispanyolca dinleme pratiği yapmak hem de güzel bir film izlemek isterseniz aşağıda verdiğim linke tıklayabilir, türkçe altyazılı olarak izleyebilirsiniz.Yorumlarınızı bekliyorum.


Hepinize iyi seyirler.





5 yorum:

  1. link çalışmıyor!!

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, şimdi denedim, film açıldı izliyorum. sizde ne gibi bir sorun yarattı acaba bağlantı? farklı bir tarayıcıdan açmayı deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. hocam ispanyolca bir filmi ispanyolca alt yazılı nerede bulabılırım cok aradım yok

    YanıtlaSil
  4. hocam ispanyolca bir flmi ispanyolca alt yazılı sekılde nasıl bulabılırım

    YanıtlaSil
  5. filmi daha önce izlemiştim. ispanyolca derslerine yeni başladım biraz kendimi geliştireyim tekrar izleyeceğim. film sonu itibariyle aşırı dram içeriyor. durduk yere bunalıma girmek istemeyen arkadaşlar izlemesin

    YanıtlaSil

Acción Poética

Acción Poética

Humor en Español

Humor en Español

Takipçiler