İspanyolca Defteri Yenileniyor...


Herkese merhaba,

İspanyolca defterinde son dönemde bir kaç değişiklik yaptım. Özellikle anasayfada yayınlanan konuları kare içine   alarak anasayfanın daha derli toplu görünmesini sağladım. Uzun süredir pasif olarak tuttuğum yorum yazma özelliğini aktif hale getiriyorum. Artık yazılan dersler ya da yapılan çeviriler hakkında sormak istediğiniz soruları buradan da sorabileceksiniz. Sağ tarafa bir müzik kutusu eklemek gibi bir düşüncem var. Müzik kutusuna her hafta sevdiğim ispanyolca bir şarkı ekleyip sizinle paylaşacağım. Konu anlatımları ve çeviriler de son hızıyla devam edecek. Blogda olmasını istediğiniz farklı özellikler ve değişiklikler varsa, önerilerinizi sunabilirsiniz. Elimden geldiği kadarıyla gerçekleştirmeye çalışacağım.

İspanyolca defterini takip edin. Bilginizi artırın. 



4 yorum:

  1. ?no se puede notar la fecha por las paginas para saber la actualidad?

    YanıtlaSil
  2. Vay canına blogunu yeni gördüm ve çok beğendim. Bir süredir İspanyolca kursuna gidiyorum ve bu blog benim inanılmaz hoşuma gitti. Aynı za,anda isime yaradı.

    Tebrikler ve teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Muchas gracias todos los cosas,despues
    me gusta tu sitio,muy util.
    Estoy espera por novedad.
    Salud...

    YanıtlaSil

Acción Poética

Acción Poética

Humor en Español

Humor en Español

Takipçiler