İspanyolca Türkçe Çevrilmiş Cümleler 3

İspanyolca > Türkçe karşılaştırmalı cümleler yazı dizisinin üçüncüsü on cümlelik yazısını bugün ekliyorum. İspanyolcaya yeni başlayanların cümle kuruluşlarını öğrenmek için, kurduğum cümleleri incelemelerini ve benzer cümleler kurmayı denemelerini tavsiye ederim.

Yo hablo pero tú no me entiendes
Ben konuşuyorum ama sen beni anlamıyorsun



Quién eres?
Kimsin?



Dónde vives?
Nerede yaşıyorsun?



Dónde vive tu amigo?
Arkadaşın nerede yaşıyor?



Estambul es una ciudad grande
İstanbul büyük bir şehirdir



La vida es bella
Hayat güzeldir



Quién te enseña español?
Kim sana ispanyolca öğretiyor?



Quiero ir a casa
Eve gitmek istiyorum


No quiero comer
Yemek yemek istemiyorum

Qué quieres de mí?
Benden ne istiyorsun?



Başka bir yazıda görüşmek üzere...




0 yorum:

Yorum Gönder

Acción Poética

Acción Poética

Humor en Español

Humor en Español

Takipçiler