Textos Graciosos 3 - Mentiras Tipicas - Tipik Yalanlar


 Hola a todos! Comparto un nuevo post gracioso. Os recomiendo que escuchéis la canción de manu chao mientras leeis el texto. PULSA para escuchar la canción.

Herkese merhaba. Yeni bir eğlenceli metin çevirisi paylaşıyorum. Metni okurken bir yandan da Manu Chao'nun Mentira isimli şarkısını dinlemenizi tavsiye ediyorum. Şarkıyı dinlemek için burayı TIKLAYIN!





1. Este año me pongo a estudiar.  – Bu yıl ders çalışacağım.

2. No te va doler. Canın acımayacak.

3. Uno mas y nos vamos. Bir tane daha sonra gideriz.

4. Solo veo reviso si tengo correo y me desconecto. Sadece mail gelip gelmediğine bakıp interneti kapatacağım.

5. Nunca mas me tomo un trago. Bir daha asla içmeyeceğim.

6. ¿Yo te debo??... la verdad no me acordaba. Sana borcum mu var? Gerçekten hatırlamıyordum.

7. Yo pase en amarillo. Sarıda geçtim.

8. Pagalo, por favor, que mañana te pago. Sen öde, lütfen, ben yarın sana öderim.

9. Se me perdio tu tu número de teléfono. Telefon numaranı kaybettim.

10. Si, el coche es mio. Evet, araba benim.

11. Justo estaba pensando en tí Ben de tam seni düşünüyordum.

12. Solo somos amigos. Sadece arkadaşız.

13. Se cayo solo y se rompio. Kendi düştü ve kırıldı.

14. Te estuve llamando, pero me daba ocupado.Seni aradım ama telefonun meşguldü.

15. En cinco minutos llego. Beş dakikaya geliyorum.


Çeviri: -ispanyolca defteri-

0 yorum:

Yorum Gönder

Acción Poética

Acción Poética

Humor en Español

Humor en Español

İspanyolca Öğrenenler